„NYITVA VAN A RED BARON? – A LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEIM, AMIRE „IGEN” A VÁLASZ”

1.      Nyitva van-e a Red Baron?
IGEN! Folyamatosan, teljes stábbal működnek a RB üzletek, viszont a járvány helyzet miatt az ügyfelek és dolgozóink biztonsága érdekében, különleges biztonsági intézkedéseket vezettünk be. Ilyen például, hogy az ügyfél forgalmat az üzleteinkben szüneteltetjük, helyette áttértünk táv-értékesítésre, lásd a 2.pontnál. A szervizre érkezett motorokat a parkolóban vesszük át ügyfeleinktől, aki motort szeretne vásárolni, őket pedig online szolgáljuk ki, video és fotókkal kiegészítve. A kiválasztott motort díjmentesen házhoz szállítjuk, teljeskörű ügyintézést vállaljuk. 
2.      Tudok-e most motort vásárolni, vagy cserélni?
IGEN! A motorvásárlást telefonon, e-mailben, video beszélgetésben végezzük, a motort teljeskörű ügyintézés után díjmentesen házhoz szállítjuk. 
Csere, beszámítás esetén telefonon egyeztess időpontot állapotfelmérésre, a hozzád legközelebbi RB üzletben. 
3.      Megvásároljátok-e most motoromat?
IGEN! Készpénzes motorfelvásárlásunkat folyamatosan fenntartjuk. Állapotfelmérésre kérj telefonon időpontot a hozzád legközelebb eső RB üzletben. 
4.      Vihetem-e motoromat szervizre?
IGEN! Várunk szervizre, kérlek előtte telefonon egyeztess időpontot kollégáinkkal. A javítás időtartamára igényelhetsz cseremotort is, díjmentes használattal. 
5.      Tudunk-e beszélgetni?
IGEN! Beszélgetni telefonon tudunk, bátran felhívhatsz, vagy ránk is írhatsz….
6.      Ki tudom-e választani a motoromat? 
IGEN! A választásban szakképzett tanácsadó kollégák állnak rendelkezésedre, telefonon, video chat-en, e-mailben, ahogy neked kényelmesebb.