Red Baron Magazin 2012 December
Rövid visszatekintés a cég életében:
1972-ben alapították japánban a Red Baron motoros céget, a motorosok megsegítésére.
Azóta a Red Baron a világ legnagyobb használt motorkerékpár kereskedő hálózata lett, több mint
300 üzlettel Japánban, valamint világszerte is képviseli magát több kontinensen is.
Magyarországon 1997-ben alapították a Red Baron Hungary kft-t, a japán Red Baron leányvállalataként. 16 éve folyamatosan dolgozunk azon, hogy a motorosoknak olyan környezetet teremtsünk, ahol minden igényeiket kielégítsük és biztosítsuk a felhőtlen motorozás élményét. Az egyre népesebb, és folyamatosan bővülő ügyfélkörünk igénye alapján a törökbálinti üzletünk után 2004-ben megnyitottuk győri üzletünket is, majd 2010-ben harmadik pécsi üzletünk is a motorosok szolgálatába állt. Szeretnénk Magyarországon minél több motoroshoz közel vinni a Red Baron szolgáltatásait, ezért már dolgozunk a következő üzletek nyitásán.
Állás Pécsett
Életünk a motorozás. Neked is? Még ma töltsd ki jelentkezési lapodat, hogy nehogy lemaradj álmaid melójáról. Most Pécsre keresünk üzleti tanácsadót, fejlesztés miatt. Részleteket ITT találsz.
Red Baron Túraklub
Téli álom… Vagy lehet valóság is?
A motorosok télen álmodoznak:)
álmodoznak az elmúlt nyár élményeiről
álmodoznak a következő év motorozásairól
álmodoznak egy új motorról
álmodoznak még több motoros élményről
Váltsd valóra álmaid!
A Red Baron üzleteiben is motorosok dolgoznak, így pontosan tudják, hogy miben tudnak neked segíteni: Üzleteinkben motoros túra találkozót szervezünk, hogy együtt elevenítsük fel a közös motoros élményeket. Várunk Téged is a túratalkozónkra! A túratalálkozók alkalmával lehetőség nyílik, hogy közösen tervezzük meg a következő nyár motoros túráit. Várjuk véleményed, ötleteid bármely elérhetőségünkön!
A Red Baron üzleteiben télen van a legnagyobb kínálat, így az egyik legjobb hely az álmaid valóra váltásához. Fordulj tanácsadóinkhoz bizalommal, biztosan tudnak segíteni!
Készpénzes felvásárlás
A mi rendszerünk
· gyors
· korrekt
· megbízható
· díjmentes
Miről van szó?
A Red Baron ősszel és télen tölti fel motor készleteit, hogy tavaszra megfelelő kínálattal várja a motort vásárlókat.
Ezért keresünk eladó japán gyártmányú motorokat készpénzes felvásárlásra!
Amennyiben neked, vagy ismerősödnek lenne eladó motorja, keresd fel a hozzád közelebb eső üzletet és jelezd tanácsadónknak, aki felveszi az adatokat és intézi a részleteket.
Pár szóban röviden a felvásárlás menetéről:
· a hozzánk beérkezett információk alapján felvesszük a tulajdonossal a kapcsolatot, vagy fogadjuk személyesen az eladó motort üzleteinkben
· egy rövid kérdőívet kérünk kitölteni, amiben a motorra és az eladás körülményeire vonatkozó néhány kérdés szerepel
· tanácsadónk szemügyre veszi a motort, miután egyeztet az eladóval
· az egyeztetés függvényében a motorkerékpárt egy műszaki állapotfelmérésnek vetjük alá, amit szervizes kollégák végeznek el, egy japán szabvány szerint. Az állapot felmérés kb. 100 pontos ellenőrző listából áll, amit a kollégák kb. 40 perc alatt végeznek el. A felmérés részét képezi egy diagnosztikai mérés is, amit a Red Baron egyedi fejlesztésű ACIDM mérőpadján végzünk el.
· a műszaki felmérést követően elkészül az állapot lap, amin a motorkerékpár aktuális állapota szerepel, a javításra szoruló tételekkel és költségekkel együtt.
· a Red Baron tanácsadó kolléga az állapotlap alapján tud vételi ajánlatot kalkulálni
· az eladó elfogadja a vételi ajánlatot, ekkor adás-vételi szerződést írunk
· az adás-vételi szerződés napján a vételárat a Red Baron átutalással egyenlíti ki
· csere esetén természetesen lehetőség van a motorkerékpár vételárának beszámítása, egy másik motor vételárába
· Várjuk jelentkezésed személyesen, telefonon, vagy e-mail-ben! Üzleteink elérhetőségét IDE kattintva tudod azonnal elérni.
Megtanít motorozni SUZUKI DR650, 1992
Mint a legmenőbb Sergio Tacchini sportruhának, olyan vidám és fiatalos a Djebel színe: a ritka piros-fehér kivitel abból a korszakból való, amikor az endurók a cselekvőképes férfiak gépei voltak, nem pedig az utcai gumikon világjárásról álmodozóké.
Ennek ellenére, vagy éppen ezért sokan ezeket a magas és agilis Suzuki DR650-eseket választották, hogy a fél világot bejárják. Strapabíró futómű, óriási hasmagasság, használható fékek és egyszerű, megbízható négyütemű technika a siker titka. A berúgókaros indítás mellé automata dekompresszor jár, nem kell félni, hogy az indítási kísérletet a sípcsontunk bánja.
A Suzuki szeret ragaszkodni a jóhoz – így voltak ezzel a modellel is. A hatszázas egyhengeres utódjaként megszületett gépet 1990 és 2004 között gyártották: a mai felgyorsult világban ez kifejezettem hosszú modellciklusnak számít, sőt, elárul valamit a sikerről és az elismertségről is.
A 46 lóerő mellé 57 Nm-es nyomaték jár – ez nem csak terepen, hanem az országúti közlekedéshez is elég. A lég-olaj hűtéses blokk simán, sőt szeretve veszi a fordulatot. Aki vezetett már ilyen endurót, tudja, milyen királyi érzés átlátni a forgalom fölött, csak menni toronyiránt, nem törődve kátyúval, lépcsővel, padkával vagy a bozótossal.
Az egyhengeres gyönyörű hangja képes szerelmet ébreszteni, pláne, ha a motoros összeszokik a csodálatos visszajelzésekkel kommunikáló 650-essel. Nem kell találgatni, mikor megfelelő a váltás – ez pontosan rávezet, szinte megneveli a vezetőt, ráébreszti a tudatos és kalandos közlekedésre.