Red Baron Magazin 2013 Február


Igaz, még fázunk, és várjuk a tavaszt, hogy a hóvirágokkal együtt kibújhassunk a garázsból, de ne felejtsük el, hogy mivel szeretnénk pár hét múlva motorozni!?
Ha még nincs motorod, vagy esetleg régi paripádat szeretnéd tavaszig lecserélni, akkor tudok egy jó
helyet, ahol most az ország legnagyobb motorkerékpár készlettel várnak.
Irány a Red Baron!
A Red Baron üzleteiben kollégáink a tél folyamán azon serénykedtek, hogy összegyűjtsék azokat a motorokat, amelyek:
- a magyar piacról származnak
- sérülésmentesek
- leinformálhatóak
- valós futás teljesítménnyel rendelkeznek
ezek után a Red Baron szakszervize azon munkálkodott, hogy ezeken a motorokon:
- állapotfelmérést készítsen
- diagnosztikai mérést végezzen
- japán szabvány szerinti  felkészítést és szervizelést végezzen ,
mindezt azért, hogy a Red Baron a boldog tulajdonosnak ezekre a motorokra:
- teljes körű garanciát vállalhasson,
- ajándékba adjon 400km távolságra Road Service szolgáltatást
- ingyenes cseremotor szolgáltatást ajánl
- díjmentes szerviz és túra klubtagságot biztosít
- egyedi részletfizetési lehetőséget biztosít
- ....... és még sok meglepetést !
Tehát minden elő van készítve, hogy kollégáink segítségével kiválaszd a motorod még időben!
Ugorj be hozzánk a hét bármely napján, várunk!

 

KÉSZPÉNZES FELVÁSÁRLÁS

Ne habozz, most még a saját lábán be tudod hozni a motorodat, hogy azonnal megvegyük, és ne kelljen fizetned a törlesztőket télen. Ha későn kapsz észbe, a szállítást is meg kell oldani valahogyan, ráadásul jövőre egy évvel idősebb lesz a motorod.
Ha készpénzre vágysz, kattints IDE.
Ha aggódsz, hogy keveset tudunk adni érte, kattints IDE.

+ GARANCIA MOTORJAINKRA

A Red Baron írásos garanciát vállal használt motorjaira. 8 éves korig egységesen 6 hónapot, az ennél idősebbekre 1 hónapot.
6+1 hónap garancia
Azért vállalunk 6 hónap garanciát, hogy aki márciusban megveszi a motorját, a szezonban gondtalanul használhassa. Így szeptemberig szól garanciája. A 2013 tavaszi 6+1 akciónkat azon ügyfeleink részére találtuk ki, akik mostanra tervezik a vásárlást. Ők nem tudják kiélvezni a 6 hónap motorozást, hiszen télen motorjuk garázsban várja a tavaszt. Ezért az ő részükre + 1 hónap garanciát biztosítunk. Így már 7 hónap garanciával, 2013 őszéig élvezhetik a felhőtlen motorozást. Nem kell félni attól sem, hogy a szezonban motor garancia nélkül marad.
1 hónap garancia 8 év felett
A gyártók 8 éven át biztosítják az alkatrészellátást modelljeikre. Ezért a 8 évnél idősebb motort veszélyes vásárolni. Jó hír, hogy a japán Red Baron 1985-óta gyűjti a motoralkatrészeket. Az HONSHA KOJO egy 33.000 négyzetméteres raktár Japánban, teli használt alkatrészekkel, melyeket a gyártótól részben már nem lehet beszerezni. Ezeket az alkatrészeket kizárólag ügyfeleinknek tartalékoljuk, hogy 8 évnél idősebb motorjaikon is el tudjuk végezni a szükséges karbantartásokat, javításokat. A Red Baron ezért képes a 8éven túli motorokra is garanciát adni. Az idősebb motorokat azok keresik, akik többnyire ennyi pénzzel rendelkeznek, s elsősorban a jó minőségű motor, másodsorban az ár, s csak harmadrészt a garancia érdekli őket. Ezért a 12 hónap szavatosság mellé, 8 évnél túli motoroknál 1 hónap garanciát is adunk.

YAMAHA V-MAX


Fényességes legenda, legyőzhetetlen szörny vagy halhatatlan bajtárs? Mindhárom igaz: az 1985-ben bemutatott Yamaha V-Max olyat tud, amit más motorok nem. Több arca van, felváltva mutatja őket. Hol tomboló őrült, hol békés csendestárs - a szerepeket te hozod ki belőle, tenyereddel és a gázállással szabályozva sorsodat.

A formájáról nincs mit mondani: fél szemmel is felismerhető, annyira jellegzetes, hogy azok is rávágják nevét, kik eddig csak távolról láttak motort. A V4-es hengerelrendezés, a drages külső elavulhatatlanná, örök érvényűvé teszi. Amikor John Reed, a Kaliforniában élő angol dizájner felskiccelte az első vázlatokat, még nem lehetett sejteni, hogy az 1200-as Venture túragép technikai alapjain nyugvó motor ilyen népszerű lesz - az utolsó darabokat 2008-ban vették meg a gyűjtők.

A négyhengerest mindenki imádta, de a fékeket és a gyári rugózást volt, hogy kifogásolták. 1993-ban a Yamaha lépett, nagyobb átmérőjű villát és erősebb féket tett a bestsellernek tekinthető gépre. Akinek ez is kevés, a bődületes, rajongók által kézben tartott alkatrészpiacon minden problémára talál megoldást.

A V-Max máig sokak kedvence: erről a V-Boost fantázianevű rendszer tehet. 5750-es fordulaton egy pillangószelep tesz csodát, jelentős erőtöbbletet adva az addig inkább túrás, nyugodt gépnek. Magyarul: elég egy jó nagy gáz, máris rakétaként lő ki 120 lóerős drag. Tömege megtankolva 280 kiló, így nem lesz gond a sprinttel - csak győzzön kapaszkodni a vezető a széles és egyenes kormányba.