A zöld színében van valami: a sci-fi filmekben szokott ilyen színt köpni a szörny – egy biztos, aki előtt elgurul ez a Kawasaki, megbámulja. A festés és a karakteres formaterv nem engedi el a tekintetet – ehhez nagyon ért a legkisebb japán gyártó.

Az üzleteink és szervizeink 2018. szeptember 7-én, pénteken, kivételesen rövidebb ideig tartanak nyitva.

Szigorú, sci-fi filmből szokott külső, hatalmas erő és remek irányíthatóság jellemzi: a Honda ezres utcai gépe nem akar minket legyőzni, nincs harc, csak imádnivaló kilométerek: a CB1000R az utóbbi évtized egyik legjobb meztelen motorja.

A Suzuki nem csak a brutális izommotorokat érzi, de mindig tesz egy kedves gesztust a középkategória felé. A remek Banditok meg a kéthengeres SV-k után a GSR telitalálatnak bizonyult: 2006-os bemutatójakor sokaknak ez lett az álommotorja.

Szamurájokkal, óriási dobokkal teátrális hangulattal reklámozták. Aki soha nem próbálta, azt gondolhatja, az egész hajcihő az MT-01 körül valami őrületes parasztvakítás volt, de nem: a dobok tényleg dübörögnek, mi meg tényleg szamurájként durranunk bele a kanyarokba.

Ha van a tulajdonodban, vagy baráti körödben eladó motorkerékpár, vagy cserélni szeretnél, bátran keress fel minket!

A 2006-os évre a Honda tisztességesen átdolgozta középkategóriás túraázóját, a Deauville-t. Ez a motor az, amit a legtöbb magyar nevén nevezni sem tud, ami nem csoda: nem vagyunk egy frankofón ország, de aki „dovil”-t vagy „dövil”-t mond, nem hibázik nagyot – a francia nyelvterületen mindkét kiejtési forma elfogadott.

Pünkösdre tekintettel módosul nyitva tartásunk.

"Apám, ez magától veszi be a kanyarokat, olyan könnyű vezetni, mintha bicikliznél!" - magyarázta minap a kedvenc börzsönyi szerpentinem fölötti parkolóban az egyik srác a másiknak. Kortyoltam a hideg forrásvízből, s felidéztem 2007-et, amikor először volt a fenekem alatt ez a hatszázas Hornet. Beláttam, valami nagyon hasonlót érezhettem én is.

A munka ünnepére tekintettel a nyitva tartásunk módosul.